بذار واست بگم!

امسال معلما خوبن ولی یکی از یکی، دوتا از دوتا، سه تا از سه تا و به همین ترتیب ادامه میدیم!

امسال ناظممون حذب اللهی نیست ولی هروقت دیدیمش تلفن دستشه!

معلم ریاضیمون معلم خوبیه ولی من دیشب خوابم نمیبرد!

آیس پک و آیس تی هردو آیس دارن ولی قرمه سبزی از همشون بهتره!

بیچاره نگار ولی بیچاره تر از محمدرضا نیست!

وبلاگم خوابیده بود ولی چند روزیه مثل بختک رو فیس بوکم!

این صدا از عمق وجود درمیاد ولی دم هادی گرم!

هوا خیلی گرمه ولی این محمدرضا هم بعضی وقتا شیش میزنه!

نمیدونم شوت های کات دار من از کجا اومده ولی دستم به حلقه بسکتبال میرسه! 

یه زنگ عربی پیچوندم ولی هنوز کتاب رو به کتابخونه تحویل ندادم!

گوشیم سایلنته ولی با صدای ویبرش از خواب بیدار میشم!

اصلا حوصله ندارم ولی بازم میگم این یارو آدم بشو نیست!

امتحان جغرافی داشتیم ولی دو زنگ قبلش یادم نیست چی داشتیم!

حالا که منو درک نمیکنن منم میزنم تو فاز لج بازی... بشینن و تماشا کنن!


داشتم میگفتم: همه این بالاییا داشتم میگفتم بود! چی میخوای دیگه؟!


پایین نوشت: من آریان نیستم اگه...

پایین نوشت2: خوبم.خوبه.خوبین شما؟


                 


چاله چوله...!

وقتی مسئول یه موسسه قرآنی نسبتا بزرگ و مهم که یه خانومی هستن محجّبه در حد تیم ملی، فرق 18 برابر و 18 درصد رو نمیدونه... ( "سودش میشه 18 برابر! یعنی 18%...ببینید چه سود زیادیه!")

وقتی رو دیوار یه فرهنگسرای بزرگ و مهم یه بیت شعر معروف رو اشتباه مینویسن...

وقتی موقع سخنرانی رئیس جمهورمون تو سازمان ملل بهترین فرصته برای تی کشیدن زیر صندلی ها...

 در این صورت و با این اوضاع یکی بیاد منو شیرفهم کنه که الان با کی کار دارم؟؟!!! زنگ بغلی آیا؟!!!


داشتم میگفتم: خیابون هشتم چاله چوله نداره! ولی خیابون نهم و خیابون هفتم داره! (چه باحال!!!)


پایین نوشت: من میدونم، شما هم میدونین... بالاخره من یه روزی خوب میشم...

پایین نوشت2: با صدای بی صدا...

پایین نوشت3: www.pmctop20.com . بفرمایید و به کلیپ قصه ی زیرزمین رای بدید...


              

نمیدونستی؟!!

واقعا نمیدونم چی بنویسم! نمیدونم خوبم یا بدم! فقط میدونم خوبم!!!! خیلی خوبم...

واقعا نمیدونم چی بنویسم! نمیدونم درسته یا نه! فقط میدونم درسته!!!! کاملا...

واقعا نمیدونم چی بنویسم! نمیدونم این بهتره یا اون! فقط میدونم این بهتره!!!! خیلی...

واقعا نمیدونم چی بنویسم! نمیدونم خوشحالم یا نه! فقط میدونم خوشحالم!!!! خیلی زیاد...

واقعا نمیدونم چی بنویسم! نمیدونم میخوامش یا نمیخوام! فقط میدونم میخوامش!!!! از ته قلبم...

واقعا نمیدونم چی بنویسم! نمیدونم دلم میخواد یا نمیخواد! فقط میدونم دلم میخواد!!!! خیلی...

دیگه واقعا نمیدونم چی بنویسم...


داشتم میگفتم: این صدا باید پخته بشه و با احساس از عمق وجود بریزه بیرون!


پایین نوشت: منو جدی نگیرید... بعضی وقتا جدی میشم...

پایین نوشت۲: میخوام این بمونه... همینی که الان هست...

پایین نوشت۳: با... صدای بی صدا...

پایین نوشت۴: کارت بسیج کوروش رو پیدا کردن...